Prijzen

Je wil graag snel weten waar je aan toe bent en wat je kan verwachten. Dat is heel begrijpelijk, en daarom hanteer ik een standaardprijs per evenement. In ongeveer 80% van de gevallen is dit ook de daadwerkelijke prijs. Voor deze prijs krijg je ook geen standaardproduct maar kijken we wat het beste past bij jouw evenement. Kijk hieronder wat per evenement binnen deze prijs valt.

Ook bieden wij onze activiteiten voor verschillende stichtingen en onderwijsinstellingen tegen gereduceerd tarief aan. Neem contact op om te kijken of jouw organisatie hieronder valt.

Definitieve prijzen worden opgesteld in de offerte. Na accepteren van de offerte gelden de overeengekomen annuleringsvorwaardes. Betalingen vinden na afloop van het evenement plaats, mits de gemaakte kosten in verhouding staan tot de afgesproken prijzen.

Vaste deal: combineer je twee evenementen op dezelfde avond? dan krijg je 100 euro korting!

Pubquiz

Basisprijs
350
  • All-in prijs
  • 1 tot 2,5 uur quizplezier
  • Themarondes naar wens
  • Alle materialen inbegrepen
  • Tot 60 personen

Pubquiz

Op locatie verzorg ik of een van onze andere professionele quizmasters een uitdagende quiz met verrassende vragen. Afhankelijk van jullie wensen bepalen we de duur en inhoud van de quiz. Combineren jullie het bijvoorbeeld met een diner? Dan plannen we de vragenrondes eventueel tussen de verschillende gangen in.

In de meeste gevallen kiezen onze klanten voor een quiz van ongeveer 1 tot 1,5 uur, bestaande uit 6 rondes. Hier zit standaard een afbeeldingenronde en muziekronde bij, en een schatvraag voor een bonusprijs of als tie-breaker. Van tevoren spreken we door welke thema’s de groep het meeste aanspreken. Lange quizzen is natuurlijk mogelijk!

Verder nemen wij al het materiaal zelf mee. Alle deelnemersformulieren en printwerk, pennen, en voldoende speakers op basis van het aantal deelnemers, OF de juiste kabels zodat wij gebruik kunnen maken van het aanwezige geluidssysteem.

Deze prijs geldt voor groepen tot ongeveer 60 personen, of 10 tot 15 teams (van 4 tot 6 personen). Ga je daar iets overheen? Dan maken we daar geen punt van.

voeg de volgende opties toe

Muziekbingo

Iedere deelnemer ontvangt individueel een bingo-kaart met daarop 16 bekende nummers (titel en artiest). Gedurende 45 minuten spelen we een bingo waarbij de deelnemers de nummers mogen wegstrepen zodra de DJ die gedraaid heeft. Wordt er lekker meegezongen? Dan laten we het nummer ook lekker wat langer aanstaan!

Hoewel iedereen individueel meedoet staan de deelnemers met groepen bij elkaar, om elkaar te helpen met het herkennen van de nummers. tussendoor worden er eventueel korte muziekspelletjes gespeeld voor extra prijzen. Als alle prijzen op zijn wordt er nog een tijdje muziek gedraaid: sowieso tot alle nummers geweest zijn, en als het feestje lekker bezig is nog wat langer!

De bingo-DJ neemt alle spullen mee (Bingokaarten voor deelnemers, pennen om de bingo mee af te strepen), inclusief PA-systeem OF de juiste materialen om aan te sluiten op het aanwezige geluidssysteem. In overleg kunnen er extra discolampen meegenomen worden om het evenement verder aan te kleden.

voeg de volgende opties toe

Muziekbingo

Basisprijs
350
  • All-in prijs
  • 1 uur vermaak
  • Keuze uit diverse thema's
  • Alle materialen inbegrepen
  • Tot 100 personen

Drive-In Karaoke

Basisprijs
350
  • Bezorgen, ophalen en montage inbegrepen
  • De hele avond onbeperkt zangplezier
  • Meerdere microfoons
  • Belichting, decor en rookmachine inbegrepen
  • Leuke foto-app in de software

Drive-In Karaoke

Waarom zou je met zijn allen in een mini ruimte gaan zitten, met veel te dure drankjes voor een enkel nummertje karaoke per persoon, als je voor hetzelfde geld de hele avond in een vertrouwde omgeving los kan gaan?

De Drive-In Karaoke van De charmeur is de meest complete karaokeset voor jouw evenement: met meerdere microfoons, dual speakers, dual screens, een bak aan licht en decor én zelfs een rookmachine tover je iedere ruimte om tot ultraluxe karaokebar.

De set wordt op locatie afgeleverd en opgebouwd, en je krijgt een uitleg hoe het systeem werkt en waar op te letten tijdens de avond. Zelfs tips hoe je ervoor zorgt dat iedereen perfect klinkt (zo kan je de leadzang los van de rest van de mix harder en zachter zetten).

Het systeem werkt met een app die via de browser op iedere smartphone zelf aangestuurd kan worden. In de app zoek je eenvoudig door de 50.000+ nummers in het systeem en voeg je die zelf gemakkelijk toe. De set wordt gebracht en gehaald. Komt het niet uit als we de dag erna de boel komen ophalen? Vaak kan deze kosteloos nog een dagje of 2 blijven staan.

voeg de volgende opties toe

PA-verhuur

Perfect als je evenement versterking nodig heeft. Het PA-systeem is geschikt voor groepen tot 150 personen en ruimtes tot 300m2. En wat de set helemaal compleet maakt is de bijgeleverde verlichting en decor. Zo ziet het er allemaal een stuk professioneler uit.

Eén van onze technici komt de set op locatie installeren en geeft een uitleg hoe het systeem werkt. Ook wordt er een proefafstelling gemaakt in de soundcheck, zodat je tijdens het evenement niet voor verrassingen komt te staan.

De set wordt gebracht en gehaald. Komt het niet uit als we de dag erna de boel komen ophalen? Vaak kan deze kosteloos nog een dagje of 2 blijven staan.

voeg de volgende opties toe

Of kies voor één van de volgende opties

PA-Verhuur

Basisprijs
350
  • Bezorgen, ophalen en montage inbegrepen
  • Pre-soundcheck
  • Software om muziek af te spelen aanwezig
  • Inclusief decor en licht
  • Inclusief 20 kanaal mixer

Super dat je mijn website bezoekt!